Tactical Fault

Tactical Fault

Bemutatkozás Tactical Fault

LoL szégyenei 1. rész

2016. szeptember 15. - $$$$$$$$Hardy$$$$$$$$

Sziasztok!

Bemutatkozás

Ide most valamilyen bemutatkozás szerűséget kéne írnom és, hogy mi a francot akarok én itt? Na kezdjük. Viktornak hívnak Budapesten élek, 21 éves vagyok, jelenleg nem tanulok (bár szeretnék) és épp célegyenesben vagyok az októberi érettségik felé. Mai világban már jobbnál, jobb blogokkal futhat össze az ember az interneten, legyen az egy hétköznapi blog, vagy a Youtubeon elterjedt vlog. A címet egyik kedvenc angol fogalmam alapján találtam ki a tactical fault, azaz a taktikai szabálytalanság ami ha egy labdarúgó mérkőzést követünk szinte sose jöhet rosszkor. Remélem így lesz ez a bloggal is. :)  Ezt a blogot főképp azok a dolgok köré építeném fel, amikben úgymond otthon mozgok és véleményt tudok alkotni sport, sportfogadás, e-sport, hírek, legyen az akár nálunk nagyobb tömeget megmozgató vagy akár világméretű esemény. Volt pár érdekes esemény amikről gondolkoztam, hogy írjak-e és azokkal indítsam a blogot például a hétvégi manchesteri rangadó, Chelsea vendégszereplése Swanseaban, vagy, hogy eltérjek a sporttól ami nagyon felkavart az, hogy taxisok vertek meg egy külföldi férfit.  Szóval tényleg ez a blog mindennek az alfája és omegája lesz. :)

LoL szégyenei 1. rész:

Át is térnék viszont az egyik nekem és állítom sokunknak egyik legnagyobb problémájára a League of Legendsben még pedig a "toxic" playerekre. Toxic playerek érdekes kis fogalom, de szerintem a mai LoL-ban sajnos egyre több van belőlük és az egyik ha nem a legártalmasabb vírusa a játéknak. Mai reggelizésem és tanulás után gondoltam egy normál meccsel indítom a mai napot bár ne tettem volna.

Typical Riven?

Normál meccsen jungle/midet kiválasztva midre dobott be a játék és jöttek a szokásos bannok, de az új Yorrick átcsusszant a ban fázison, én bannoltam legelőször, de azt hittem a következő 5 banból legalább egy valaki kirakja. Mióta Malza legutóbb free volt azóta nem játszottam vele gondoltam behozom. Enemybe egy Zyra volt ő ölt meg engem legelőször, de utána mondjuk ki, hogy simán visszajöttem 3x öltem meg őt zsinórban. Már erre flamet kaptam, de közben a Rivenünk votl a first blood. Jött a late game és onnantól indult a lejtő is. Rivenünk már eddig is közös chatbe flamelte a Yorrickot, bement az enemy bluehoz és ott 3-an ölték meg. Onnantól én se úsztam meg a flamet, így már kettőnket flamelt. De aki chatben hozzászólt azt is azonnal. Jött a korával, hogy 21 éves, rajta kívül mindenki haszontalan meg, hogy carryzi a meccset. Megnéztem közben LoLnexuson, hogy miért ilyen hasztalan a Trynda junglenk hát szegényke lvl 26-os és a játék érdemi fogalmát közelről se ismerte. De azt tegyük hozzá, hogy hülyeséget, hülyeségre halmozott így hát ő is kapott a Riven flameből, de a Trynda meg se próbált ellene tenni, végén mondhatni miatta is kaptunk ki. Én miden annyira pörögtem, hogy teljesen elfelejtettem lemuteolni a gyökeret, pedig a Riotnak talán meccs közbeni funkciók közül a mute gomb a legjobb. Riven a meccs végéig le állt, de aztán megdöbbenten nézte, hogy a noob Malza mégis több dmg-et tolt ki magából annak ellenére, hogy a Riven állította végig ő carryzi a meccset. Az ilyen emberek szégyenek. Bejön normálra utolsó 8 ranked meccse full lost és ha már nem megy a ranked akkor flamelek normálon. Ez így remélem számára nem mehet tovább mivel ment rá a report és elvileg többünk is reportolta, mert amit leművelt az már botrányos volt. Trynda is 47 perc alatt egy értelmes megmozdulást nem csinált és a Braumunk több dmg-et tolt nála. Tryndánál értitek? Egy Braum. Riot helyében átnevezném lassan a normál gamet "toxic gamere" mert sajnos ott már azon csodálkozok ha épp nem futok össze egy olyan arccal, de az embernek tűrnie kell, mert ha visszaszól csak magát indítja el a lavinán és ilyenkor jöhet a legjobb barátunk aki mindig velünk van ->  /mute all 

lol_szegyenei.jpg

Maga a meccs alakulása

 http://matchhistory.eune.leagueoflegends.Onom/hu/#match-details/EUN1/1514421279/218015702?tab=overview

A bejegyzés trackback címe:

https://tacticalfault.blog.hu/api/trackback/id/tr10011707391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása